Monday, May 10, 2010

merapu

gua rasa fesbuk da mula merapu! ni dah merapu tahap fight2 jgak dgn mespes ngan frenster ni! mana taknya, ada ke patut time gua tengah layan2 borak dengan member2 gua, dorang boleh bukak crita pasal untung la, kaya la korek duit sana korek duit sini! gua yg penuh dengan semangat kuriositi sejak azali lagi da start tensyen benda apa la lahanat2 ni dok borak x gitau gua ni! kok ye pun nk join MLM gitau la gua jgak kan! boleh gua tumpang untung sbb kalau nk tumpang modal mmg gua xdapat nak nolong la sbb gua hidup sampai skrg pun cuma bermodalkan rupa yg hensem dan budi bahasa yg mulia je!

agak dorang da xtahan dgn sifat kuriositi tanpa putus asa gua dorang pun ajak la gua join program yg dibangunkan melalui laman sosial fesbuk yg kononnya boleh buat gua cepat kaya!
gua x tunggu bapak dah terus bkak laptop gi masuk fesbuk.

lu orang semua kalau nk usha program tu kelik je kt sini!





p/s: kalau betol la program ni boleh buat duit, mahu tiap2 hari gua gi tadah lubang hidung gua ni kt paip ekzos bas mini sekolah! huh ...

No comments:

Post a Comment