Tuesday, June 8, 2010

tidur tak lena

gua terjaga dari tidor.
gua tak tahu kenapa tidor gua kali ni tak selesa.
gua akui memang iklim khatulistiwa dalam bilik gua panas tapi kepanasan hari tu lain sikit dia punya feel.
gua terjaga dari tidor je kepala ada pening sikit-sikit.
sikit je takde nampak bintang-bintang pun seperti yg digembar-gemburkan dalam cerita kartun.
khurafat betul nak bintang-bintang bagai.
hati gua pun tak berapa nak sedap sangat.
*memang hati tak sedap pun daging lagi sedap*

gua tengok kiri kanan, ok! normal..
outfit gua pun ok, dalam seluar tak basah.
gua langkah keluar bilik..
luar rumah gelap, menandakan malam lagi.
gua tengok jam kt dinding.
"awal lagi ni" getus hati gua.
gua pasang niat nak sambung tidor balik sementara menunggu fajar tiba.
sadenli nafsu serakah gua nak sambung tidor terputus.
gua patah balik langkah gua lantas menuju ke bilik air dgn niat berwudhuk.


----------------------------------------------------------------------------------


dem! dah 8.25 malam gua tak semayang maghrib lagi ni -_-"






p/s: jangan tidor dekat-dekat time maghrib especially hari sabtu! nanti lu orang terlepas cerita shin chan dgn doremon ! teheheheh...

2 comments:

  1. i luv ur blog. ayt sempoi gler n ase best je kalo bce. plz write it more ^_^

    ReplyDelete