Sunday, May 23, 2010

awek

gua rasa gua ada sangkut kt sorang awek ni la!
dia ni kawan gua jgak..
tapi masalahnya gua xtau pulak dia syok kt gua ke tak!
kitorang memang agak rapat!
dia pun mesra melayan gua..
tp xde plak tulis dalam kamus dewan edisi 2009 "mesra melayan gua" membawa maksud "syok dekat gua".
gua nak ayat2 pompuan ni memang gua fail !
nak buat ayat bahasa inggeris pun lagi la gua fail..
subjek dgn predikat memang kelaut..

berbalik dgn cerita awek tadi, dia ni biasa2 je! xdela cun sgt..
cocok sgt la dgn gua sbb gua hensem bergaya! kiranya saling melengkapi la ye tak?
gua ada jgak bagi2 hint romantik kt awek ni yg gua suka kt beliau..

"weh bongok! jom gi makan.."

tu antara contoh hint romantik yg gua da kasi kt dia melalui khidmat pesanan ringkas sms !
gua rasa mesti kt rumah dia tersipu-sipu malu baca msg gua tu!
sbb dia x reply reply pun message tu..
orang tua-tua ckp diam tanda setuju!
tak lama lagi kapel la gua ni gua rasa! hehehehe -_-"






p/s: tapi kenapa sampai sekarang dia x message2 gua langsung ni?! huh...

1 comment:

  1. adehh salah hint tu weh.. tnye aku cmne nk ngorat gurls ok

    ReplyDelete