Wednesday, May 12, 2010

tak lawak!

gua malas nk menulis time2 camni sebenarnya tpi da gua mcm lepak buang masa je kan dpn laptop ni, so baik gua menulis drpda gua layan benda2 x senonoh hidangan syaitan dlm internet ni!

gua nk ceta pasal exam gua! gua mcm da boleh target la ada 1, 2 subjek yg berpotensi besar gua bakal repeat! gua ni bukan nk belagak tapi gua rasa gua ni pandai la jugak kan kalau x mustahil gua dapat menempatkan diri gua dikalangan pelajar2 ipta! cuma tinggal lagi gua ni malas je gua rasa..
yela rumah sewa gua bayar kot duit internet tiap2 bulan, membazir sgt la kalau gua biarkan laptop x dilayari alam bahagia bersama internet!

gua celek mata tidor online je keja! fesbuk mespes blog lagi, mmg x jadi keja la jwpnya! makan gua tolak tepi! nk gua tegaskan kt sini bukan gua tolak mknan tu kt kwn tepi gua, maksud gua gua tangguhkan dulu bab2 mkn ni.. malam baru perut gua dapat nafkah batin! duit jgak masalahnya ni.. mana ada duit kan nk jamah mkanan sehari 2,3 kali! nak pow kwn2 gua segan.. dorg pun bkannya beduit sgt.. kalau yg beduit tu pun gua x kamcing dgn dorg plak! standard ah gua working class beb, bkn geng mintak duit mak bapak! sgt uncool..

kawan2 gua toksah tanya la! dorang nk nasihat gua? dorang pun duakalilima mcm gua! siap gayut dgn awek lagi! gua ni xdak awek, solo stylo! saja la nk bagitahu.. nanti gua kasi no telefon kalau lu orang nak! yg jantan lu abaikan ayat ni dan terus ke perenggan seterusnnya ye~

ni gua syok layan tulis ceta panjang lebar gua pun da tak tahu hala tuju cerita gua ni pasal apa ni! nak behenti kt mana pun gua da lost ni! so gua behenti kt sini je la.. esok2 gua ada idea best gua tulis lagi -_-"





boring ceta gua?!! weyh ada ke gua tulis kt atas tu ni ceta lawak?! huh...



p/s: gua mati akal ni!

No comments:

Post a Comment