Thursday, May 13, 2010

takdamaya

damn ceta adamaya da tamat! habes lepas ni gua nak layan ceta apa plak ptg2? takan gua nk layan katun netwek dgn adek gua plak kan? jatuh la ego macho gua ni!

tapi gua mcm ada agak sikit x puas hati la dgn ending ceta adamaya tadi! gua rasa mcm dia ada sikit melanggar norma-norma peradaban drama melayu la! bukan drama melayu part yg last2 episod ni kena ada yg kena langgar ke, pukul ke, jatuh sakit ke, mati ke! bukan sepatutnya mcm tu ke? ke gua yg over ni! lu orang jgn malukan gua plak...

gua agak episod tadi tu si dani nk gi bunuh ke apa ke si adam tu lepas si maya mintak putus kapel! sekali anggapan gua meleset la! takde plak babak tu.. terkejut gua! tadapat tgk scene2 berdarah tangis tawa jadah semua ni..

tapi gua x angkat peduli semua2 ni sbb the main reason gua layan ceta ni pun sbb nk tgk si amani tu belakon je! comel sial..
lu orang jgn igt gua pedofilia plak.. gua x mcm tu beb! gua suka budak2 sbb gua mmg ada sifat2 penyayang kebapaan dlm diri gua ni dari dulu lagi! kira gua dgn adam x banyak beza la ..
*ah awek yg nk nombor telefon tu nnti gua kasi eh!*

ni budak ni gua rasa bila besar boleh ganti nasha aziz dgn erra fazira ni!





p/s: gua ingat nk gi mintak no fon si amani ni la! mana la tau kot2 dia ada friendster, boleh main komen2 gambar ye tak? hahaha...

No comments:

Post a Comment